19.30

NU ska jag snart hoppa iett bad för det är himla kallt ,
har gjort lite av matten och ska lägga mig framför tv
och  ska även läsa lite om judendomen till
uppsats provet som vi ska skriva på måndag.
 Jag tycket det är helt ointressant så det är svårt att få in det i skallen ahah.
Fick även just veta av linn att det inte blir att prata om något på
engelska för klassen , för på den timmen så har vi gymnasiegrejs som vår syv ska prata om hur man söker in osv=)
Har faktiskt ingen aning om vad jag ska gå? har haft massa funderingar
 och varit säker på vad jag ska söka in på men jag ångrar mig alltid så
vad jag än väljer och hur nöjd jag än blir med det jag söker/kommer in på så
kommer jag ändå att ångra mig i slutändan som jag gör med allt i princip men jaja=)
 är ett tag kvar iaf eller det är fan int det , 1februari tror jag ansökan ska vara inskickad ?
jaja det löser sig väl=)
Måste börja tänka på att söka sommarjobb nu men jag vet inte vad jag
ska göra? men jag får väl kolla upp det=)
 men nu måst jag gå o
kolla till vattnet i badkaret ska inte göra samma misstag som jag gjort förrut haha;)
hoppas eran tisdagskväll blir bättre än min=), pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0