18.59

åååååååååååååååhhhhh förbannat .
Jag orkar inte sånt här seriöööst!'
Fyfyfyfyfyfyyyyyyyy. Ska aldirg planera nått , då kommer det något i vägen.
Jag lider av beslutsångest vad jag än gör och ångrar mig alltid och nu är det då , ja fyfan.
Orkar inte sånt här .
FÖRbananaananant
Döööö.


Ursäkta dampet , fanns ingen i närheten som jag kunde skälla ut. sorry. Ignorera det som stod där uppe.
Frågan är vad jag håller på med , ska typ söka in på psyket istället för gymnasiumet.
Passar nog bättre in där hahah , jag blir nästan rädd för mig själv.


haaannni=)






Kommentarer
Postat av: Hanna Jäder

du är snygg =]

2009-01-29 @ 22:15:21
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0