18.33

Halloo, blev inte så att vi for på stan idag eftersom
vi kom på att vi inte hade nån anledning att fara dit.
Så istället fick vi hämtning av jessicas syster och for
hem till jessica och åt glass sen har vi bara
softat och peppat inför helgen.
Vad händer i helgen?

Ikväll blir det nog så att jag sover hos jessica
för vi har sovmorgon och jag orkar inte sitta uppe
vid datorn hela natten själv, känn dig inte älskad jessica! hahaha.
Jessica har då dressyrträning ikväll så då får dom skjussa
hem mig för jag ska rensa min garderobjävel, det går ju fan
inte att öppna dörren då faller allt ut. ;D inte så snyggt,
inte lätt att hitta nått heller
sen åker jag nog med ulrika och jessica när är påväg
hem från stallet, har ingen aning om vad vi ska göra ikväll förutom att vi ska gå och ut gå =)
kul att det låter som jag har en vän hahahahhahha.... ;) aja ska vara social nu, hare bäst! PUSSS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0