15.45

Det går då åt helvete att skriva om kvasarer för ju mer jaag läser
 om detta ju mindre förstår jag , är jävulskt komplicerad för ingen  vet egentligen? 
Alla verkar ha olika uppfattningar om vad det är och orsaker
till att detta fenomen uppstår så jag vet då inte vad jag ska skriva menmen det får bli vad det blir.
Får se om det blir att jag far till stallet och hoppar ikväll
har ju inte varit speciellt sjuk idag men då har jag ett djur
till syster som verkligen vet hur man ska få sin vilja igenom
 men hon har ingen fördel utav det utan det är bara för att jag inte ska få som jag vill .
 Allt är ju så orättvist  enligt henne , bara det att hon inte VELAT göra saker utan
 snackar bara skit till andra om att hon inte får göra något haha gud så synd det är om den petetiska ungen , not.
förbannad jävla snorunge förstör
 mitt liv och all skit får hon att gå
 utöver mig och jag som inte ens har
något med saken att göra egentligen ,
ska plötsligt vara någon budbärare som
ska få andra att ändra åsikt ,
 vafan är det här.jävla idioter ,
är det det här som kallas familj?
 Jaja slutpratat om henne.
Ha en forsatt bra dag ni iaf , PUSSS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0