15.10

Sitter hos jessica nu med nathalie , jessica o sofia for iväg
 till stan en tväris o skulle fixa nåttt.
Vi höll på att orsaka en brand då jag hade lagt  lite
 papper i ljuset och det inte gick att blåsa ut o jessica
 den jävlen hällde cola över det HAHAHAH jag såg bara hur
en storjävla låga for uppp i luften , sen blev det ett jävla liv och det
gick int att släcka ljuset men sofia fick det att dö tillslut.
Vi har då stått på stolar o sjungit till gamla klassiker
 eller snarare samma jävla låtar som vi nöter hela tiden!
Ikväll ska jag nog till stallet o rida ut en sväng eller på
banan får se vad jag har lust med.
Nu ska vi lysssna vidare på good music o vänta på
 att invaliderna kommer tillbaka,
tjingeling , PUUUSSS!!!


en sådär lagomt fin bild på mig o jessica hiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0