Will you stick with me through whatever or run away

GODDAG ,
har nyss duschat och har hunnit vara i stallet på morgonen.
Somnade runt omkring två och blev väckt vid sex ba nu far vi till stallet ,
men det gick inte för det var inte plogat så vid åtta for vi dit ist och väntade sedan i 40minuuuter
på att pappa skulle hämta mig hahah jag var inte glad. Men han kom till slut och nu sitter jag hära.
HAde snöat skitmycket upptäckte jag när vi kom till stallet
, blev inte mycket till ridning utan busade bara runt i pudersnön.
Mina parents drar till stugan idag och kvar i skithålan blir jag, ska bo hos nathalie heheheheheh ;) ;) ;)
Vad händer ikvälll då ? själv har jag ingenaning!

Ska nog sova lite nu typ haha, ha en bra freeeedag , PUSSS!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0