Affect length of life as long as you can

Vakande för ett tag sedan och det blev inget klutmark för oss , sög ju jävel.
Istället ska jag nog till stallet lite enare, kanske ridhuset ikväll?!?!?
ska nog även dit imorgon också och hoppa litegranna , jag har som blivit en
dressyrmänniska mer och mer känner jag , mycket mer ridning i det anser jag.
Annars idag så borde jag träna lite på spanskan
eftersom jag har prov på tre kapitel på tisdag och blir ganska jobbigt
att plugga kvällen innan , särsklit om jag då ska till ridhuset.
Så plugging idag!

Igår så for jag till sofia rätt så tidigt sedan gjorde vi oss
 klara och bara degade , sedan kom jimmy och nord och hämtade oss så vi
 for och bowlade , jag söög.... och kom sist haha , på tanke med att det var äver
ett år sedan jag var och bowlade så ska jagnog inte klaga haha. BRA URSÄKT MATILDA BRA!!!!
nämen jag borde nog träna lite mer om jag ska spela igen(A)
Sofia har då bara tur , alla andra också förresten .
 Dålig förlorare kanske?
Efter det så for vi förbi jimmy och hämtade pokersetet och körde vidare till sofia men förbi statiol först.
Jag var en jävel på poker , fan va bra jag var!
 Men sedan när vi körde om pengar så gick det bara skit , jag vann då icket.
Efter det så trängde vi ihop oss i sängen och det vaaar vaaaarmt , köp en fläkt elr deodorant! AHHAHA
Filmen the fast and furious fick underhålla oss , den är bra fastän jag har nött ut den ett antal gånger.
Senare tiggde jag skjuts av dom hem , haha inte så värt då det typ går snabbare att gå men jaja ;)
Det blev då iaf en trevligkväll men hade kunnat vara bättre om det hade gått bättre i bowlingen hehe.

Nämen nu ska jag göra nå vettiga saker istället för att dryga hära!
PUSS!!!

 som i ?


Kommentarer
Postat av: Sussie

haha bara för att du har en självgående häst:P

2009-02-22 @ 17:08:16
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0