18.04

SATAN VAD DET SNÖAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jävlart snöstorm

Svenskauppsatsen blev ganska bra faktiskt , trodde att det skulle
 vara svårare men det flöt som på.
På lunchen när vi satt i cafeét som det var släckt i så sa nathalie ba
det är nått fel på mina ögon jag kan typ inte se , kommer stjärnan lars in ba
 det kanske är för att det är mörkt? HAHHAHA
Resten av dagen flöt bara på som vanligt var bara förbaaannnat jävla kissnödig
hade fan klunkat en stor loka haha....
Fick sedan sluta tidigare från spanskan för att hinna med bussen iaf
det inte skulle gå så många inte likt peter =)!!!! .
 Snöar förjävligt mycket! har nog säkert kommit över en
halvmeter eller så kanske man blir lurad för att snön blåser men det tror jag inte=)
På tal om attt snön blåser så hämtade mamma och pappa upp
mig vid nathalie efter skolan så vi for o hämtade havre till
poan och köpte även nys benskydd och sen
skulle vi till  stallet.... när vi svängde in dit så har det blåsit en jävla massa snö på
vägen och pappa försöker  köra igenom , och vad fan händer?
jo klart som fan att vi fastnar och mamma springer till stallet och jag sitter och dunkar
musik tills pappa kommer tillbaka och börjar skotta , han blir på dåligt humör och slår
på rutan och är flyförbannad för att jag dunkar musiiik hahah.... sedan kom han in i bilen
 ba haru vantar jag ba nej, sen ba det ligger vantar där bak han ba spelar ingen rolll
sen ba VAFANNN det ligger ju vantar här!!!!!!!!! snygg....
Sedan så skottar han vääääldigt mycket men får sig inte lös
 och jag ger kommentaren : kanske skulle ha kört fyrhjulsdrivet ! 
då skrik han ba HÅLL KÄFTEN , han har temprament min pappa haha ;)
Sedan så går jag iaf och puttar på och bilar går framåt!!!!!! , jag springer
efter bilen och han ba ta spaden så jag springer tillbaka i
snöstormen och hämtar den och vad fan gör han då ??? jo han kör iväg . Satan så förbannad jag var!

Men nu är jag iaf hemma i värmen , ikväll vet jag inte vad som händer? nathalie är psyk och svarar inte!
HA en mysig torsdag! PUSSS!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0