19.07

Nu är det såhär att jag förstår inte riktigt vad en kvasar
är eller jag blir aldrig klok på vad det är.
Har iaf skrivit en sida nu men har lite småsaker kvar
att skriva om , man skulle ha skrivit cirka en sida så det blir väl nånstans där jag landar tillslut=)
Ikväll blir det nog bara en hemmakväll har som ingen lust eller ork att göra någonting.

Gick bara bra att rida ut , red en liten långtur idag med jessica 
haha två tokiga hästar säger jag bara.
Yippie är ju bara cp när man far ut med honom för han
 vet EXAAAKT hur  han ska göra för att jag varken ska kunna
stanna honom eller ha något överhuvudtaget att säga till , jävla monster asså , tur att du är söt.

Inget mer att skriva för tillfället eller  justja! ska lägga in gammbilder sen så hejdå så länge PUSS!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-02 @ 21:38:10
Postat av: pallaekuling

hur går det med degen då?

2009-02-02 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0