23.48

Kvällen har spenderats med  sofia jimmy och wille.
Vi gjorde inte mycket typ spelade kort o bara tog det lugnt.
Blev inget mer än så för jag var ju som sagt hemma
idag och en viss person gillar att jävlas med mig höhö.
Fick ett samtal av linnea som förgyllde fredag den trettonde
, att jag istället ska rida 18.15-19.15 istället för 19-20.00
blir skitbra för då hinner jag även göra något på kvällen hade
blivit ganska tight annars då jag måste lägga mig för att tidigt
 på söndag morgon stiga upp och rida den andra lektionen.

Imorgon på dagen får vi se vad som händer , vad som hittas på .
Kvällen blir nog att vi ska vara hos sofia vi tjejer och bara mysa .
Men man får se om det blir så som man planerat haha.
Nu sitter jag  här med mitt älskade teeeeeeee och ska nog
snart kolla om någon bra film annars så vet jag inte vad jag ska ta och hitta på ,
någon kan ju komma hit och göra mig sällskap tycker jag haha
Men ha det bra inatt gottfolk, PUSS!





några snygga skolbilder och vårat fruktansvärt fina spel haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0