Without all this pleasures

Kom hem nu för ett tag sen , för det visade sig att både peter och annakia var
 sjuka så våra två sista lektioner skulle gå bort!
Fyyyyså skönt ! Fick även sluta lite tidigare från
matten för jag fyllde år igår (?) haha.
Så jag slutade typ fem över 12 och tog kvart över bussen
 hem men var typ i huset vid halv ändå , en bra start på veckan!=)
Men har nationella prov imorn och nouppsatsen ska redovisas
så den bra starten är vi nog allt värda.
Ska nog snart fara till stallet då min mormor förhoppningsvis kan
skjutsa mig och jessica när jessica kommer hem , sedan ska vi
 fixa o så i stallet sedan rida ut medans det är bra väder och ljust ute, det blir mörkt så himla fort.
Sedan när jag kommer hem ska jag skriva klart no och
 inte göra nå mycket , har inge planer alls för ikväll.

Gårdagskvällen började med att släkten+ jessica
 var här och uppvaktade mig .
  Efter det så kom linn hit och vi gick
 till jessica och där möttes vi av
en jessica i handduk vilket inte är ovanligt för hon duschar sedan
så sätter hon sig vid  datorn. JAg fick en present av henne en söt
parfym som även luktade gott , taaack jessica=]
Sedan så kom sofia och gan mig två presenter hhihii
, snapsglas och en grattisklubba haha , tack=]
Sen så vandrade vi till nathalie och satt i hennes kök och snackade och gloddepå topmodel och bones.
Efter det så for sofia iväg och jag linn o jessica gick så smånigom ti
llbaka till jessica och spelade kort haha , efter ett tag så for
linn och sen for jag hoooome . Bara en lugn "hemma"kväll =)
NU ska jag ta och höra av mig till jessica och sedan till mormor!
Ha en bra måndag , PUSSS!!!



Kommentarer
Postat av: Lisa Lii

Du är så satans snygg=D

2009-02-02 @ 16:40:58
URL: http://lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0