00.24

KOm in för ett litet tag sedan , sofia ringde mig och hade paniken för hon och jimmy
hade kört fast med bilen nedan för mig så snäll som jag är så pallade
 jag mig dit och hjälpte och puttade på , skotta och all jävla skit , hatar fan snö för tillfället!
Och självklart ska det ju komma en bil som ska in på samma jävla väg också hah lyckat.
Ser även att det står en bil på vår baksida som har fastnat och en bärgare körde nyss förbi haha , all denna snö....

IKväll så for jag nathalie och jessica först till sebbe där vi inte gjorde
 mycket alls sedan for vi vidare med åström en liten stund till
 någon och sedan fick vi hämtning av nathalies mamma , rätt så värdelös kväll .
INte mycket att komma med.
KOm hem viid just efter tio , orkade inte vara ute längre så jag
kolla på en fillm som gick på tv och sedan ringde ju sofia och bad om hjälp hahah =)
Nu finns det då inte så mycket mer att skriva om så hej på er! PUSS!!



jag & jessica i våra bästa dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0