16.05

Kom nästan nyss hem och var på stan en tväris
med linn sedan for jag hem ist för att fara till mormor.
Ikväll hade då jag en massa saker som jag kunde göra och nu baa innnngeeee , kul
JAg skaaa då på skoterkurs imorn wiiiiee!
Peppar som satan inför helgen kommer bli skitroligt , hoppas jag då!!
Nu ska jag då snart ta och laga middag , på tanke
med hur det gick förra gången så kanske jag
ha blivit bättre sen dess? eller så inte.
Har då ont i huvudet nu.

Tjingeling ! PUSSS!!!

grrr




I'm looking for the feeling that I once had, although I know that the search will last infinitely long.
I try to lower the requirements, not be fastidious.
I want to float in the clouds, that everything will be perfect.
I know that to get all the pieces in place, it is necessary to stretch the limits, that is what is difficult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0