Knowing the consequences of things and still put yourself into them, it is known as torment yourself.

KOm hem hem för nästan en timme sen snart och har druckit
mjölk i sinne och konsekvenserna på detta blev ju
såklart att jag fick skitont i magen.
Igår så började det med att jag och nathalie åt
middag och så hos henne sedan så for vi hem till sofia tvärt och snackade
 med sofia och jimmy , fast dom sov typ ?
Sedan så for vi hem till mig där min mormor&morfar
fortfarande var , då hade det alltså varit där sedan klockan ett och då
var väl klockan typ sju eller nått liknade. Andlednigen  till detta var att
morfar  råkade skära upp med en kniv vid tummen när han skar 
badrumsmattan så då blev det akuten och sy sex  stygn :O
sedan skulle han ju promt tillbaka och avskuta jobbet han börjat haha.
Efter jag och nathalie varit hemma hos mig ett
 tag och bara chillat  , laddat min satans telefon så fick vi
hämtning av åström , wille , robert och didrik så vi åkte runt med
dem ett tag sedan for vi till moröhöjden och där var det en massa folk
som vi träffade på och vi var där ett tag sedan så blev vi då tokless
sofia och jimmy var snälla och hämtade upp oss och körde en liten tur
 runt runt sedan skjutsade de hem oss till nathalie.
Rätt så tråkig kväll men det funkade!

Idag händer inte mycket ska nog snart ta på mig mera kläder
och gå ut i snöstormen och leka duktig och skotta upp infarten..
Annars får vi se vad som händer ,
 om planerna blir som man planerat men jaja=)
Lägger som inte ut några bilder från gårdagen för då vet jag att jag kan
 förvänta mig nägra blåmärken heehe ;)
HA det bra , PUSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0