21.27




Hemma från stallet nu .
Blev en promenad med jessica och hundarna idag , runt på moröbacke och upp i skogen.
Sedan har jag bara legat i sängen och kollat på film och läst lite astronomi som jag nu faktiskt kan
rätt så bra. Min mamma drog sedan med mig till stallet där jag tömkörde yippie , han var väldigt duktig och blev avslappnad i slutet , men han är alltid duktig min polle=)!
Nu har jag bara suttit och kollat på tv och bara tagit det lugnt.
Nu blir det till att hoppa in i duschen och sedan lägga mig och sova och även peppa inför längdskidor imorgon på morgonen hehe..... sen LOOOV!
Imorgon får vi se vart jag kommer att befinns mig på kvällen , vet som inte än.
Så ha det bra! PUSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0