22.32

HEjigen!

DAgen började med att jag steg upp eller först snooozade jag en massa gånger
 men sedan så var det bara att gå upp , fy på mig som har fått en dålig vana!
Hoppade in i duschen och sedan ut igen , torkade håret , lite smink , kläder sedan
 sprang jag till bussen fast övervägde först att råka missa bussen och ta en senare så jag satt mig vid datorn med sprang ändå i sista sekund till bussen som jag hann med. Började 10.25 idag.
På skolan hände inget speciellt alls eller började lite smått med hitler på so.n
riktigt intressant det! så då kommer jag iaf att jobba bra dära.
Ska skriva en uppsats om valfritt ämne på no.n , jessica och nathalie ska skriva
 om droger så då fick jag ideén att skriva om alkohol och dess påverkan på
 människan , finns nog mycket fakta och sen har jag ju mycket egna åsikter om det också så det blir nog bra.
Efter skolan så gick vi ner på stan ett tag , jag jessica nathalie och linn.
Sedan så skulle jag som bestämt umgås med sofia , hennes pappa var så
snäll och skulle bjuda sofia mig och sandra på middag på tatung.
 Så sandra och sofia hämtade upp mig med bilen och vi for och käkade dära.
Mycket gott!
Senare på kvällen när sandra skjutsat hem jag och sofia till sofia så satt
 vi och försökte komma på vad  tusan man ska göra men degade vi varsin datorn
när nathalie kom och hon var inte på bra humör
för hon tyckte att vi var väldigt  patetiska som satt vi varsin dator i varsitt rum och skrev med bla. varandra.
Hanna kom sedan och vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord, liv och död.
Valde sedan att gå hem för jag är förbannad trött , blir tröttare ju mer jag sover konstigt nog.
Ihelgen har jag inte så mycket planerat fast jag har säkert det men kommer
 inte på det just nu men lördag blir det iaf  poker , singstarkvälll blir nog väldigt trevligt!

Det var hur min torsdag såg ut resten av den kommer att
se ut så att jag sitter här och drygar ett tag för att sedan lägga
mig i sängen , blir nog en relativt tidig kväll idag är som sagt trött!
Så nu avslutar jag detta inlägg med att slänga upp en
 otroligt gullig bild på mig och sofia , fast mest sofia då.

PUSS!!



LÄS VÅR KLASSBLOGG!
www.porrhammar.blogg.se
kommer dessvärre aldrig att uppdateras
om jag har rätt!


Världens mest använda ord måste vara och har jag tänkt på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0