21.47

Har varit i stallet nu och ridit och hoppat lite barbacka
med yippie , gick bara bra men kallt var det ,
imorse var det runt 25 här och hela 30 minus ner mot
stan , fy säger jag bara.
Efter skolan så for jag ner på stan och kollade på
kläder , fick med mig tre par byxor hem ,
beiga chinos , stora jeans lite chinos aktiga och jeans som
påminner lite om jeanstights med hål i.
Alla tre var från vero moda. Blev då inte de chinosliknade andra jeansen jag hade
sett för det var inte snygga på=S
Hittade en massa snygga kläder och skor som jag vill ha men har som inte pengar
så att det räcker så långt just nu hah men på lördag så hihi.
For sedan hem till jessica och åt sedan till stallet och nu sitter jag hära , ska snart
plugga lite skotergrejs som jag har prov på morn.

Imorgon vill ingen veta vad jag ska göra....
ska faktiskt med skolan sova utomhus i skogen i snön, två kilometer ska vi
åka skidor/gå och sedan sova vid en grillstuga och det
kommer att vara -30 grader typ .
Kommer att se ut som en och annan rymdvarelse med alla kläder
som jag kommer att ha på mig för att inte frysa
 ihjäl hhahah , detta kommer att bli första och sista gången detta händer
kan jag ju säga redan nu. Men det blir nog kul haha=)
Är sedan ledig på torsdag men det blir nog att sova då , eller jag säger det
nu men jag kommer då iaf att vara skittrött men endå sitta vid
 datorn eller något annat  ,
 menmen inget mer roligt att skriva nu så tjing! PUSS!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0