Yesterday will never come back

HAllåhallå , måste först berätta om när vi var på väg hem nyss med bilen
 så plötsligt blir vi omkörda av ett flygplan HAHA :O det var då inte högt upp i luften hahaha.

IMorse ringde alltså väckaren 05.30  , fy säger jag bara.
Släppte ut alla hästarna i stallet sedan packade vi in yippie och for till ridhuset.
Gick bra idag också men hon hade högre krav idag vilket hade
konsekvenserna att vi kom åt hästarna bra och de blev lite jobbigt
 för dem men nyttigt.
Så nu har jag en massa övningar i skallen som jag
kan träna med yippie på egen hand.
 Har nyss ätit nuuuudlar och ska senare äta middag hos
 farmor & farfar  efter det blir det nog att plugga jävel.
Har skrivning om islam och jag kan typ inget , kul.
Men jag borde hitta på något annat att göra istället tex. som en riktigt bra ursäkt till att inte plugga!

Tjingeling , PUSS!!

Foto: Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0