Once you found it you don´t want to leave it

Hallåhallå , Sitter i datasalen men har egentligen bild nu
men icket det eller det är elevens val så det kvittar.
Fick även veta att det är nästa månad onsadag den 25 jag ska till umeå hehe ,
hade som fel månad så imorn ska jag och nathalie sitta i cafeét en stor del av dagen ,
bra att det är på en onsdag för de är en lång och plågsam dag haha.
Det sitter en idiot och tar kort på mig som en jävla paparazzi , hur det nu stavas .
Spanskaprovet gick då rätt så bra förutom att vargarna förstörde provet för mig då
jag inte fattade att skit om texten om dem , men jaja skit samma.
Ikväll blire stallet vad som händer är oklart tror jag , sedan ska jag nog plugga lite astronomi
till provet på torsdag och typ se nån film jag jag började
se igår men det gick då inget bra för jag insåg att jag var tvungen att plugga spanska innnan jag somnade. 
Hittade då på en massa anledningar till att plugga hela tiden typ som att se tv , lyssna på musik , datorn osv. haha .
Nämen nu borde jag gå och rita lite eller så inte.
kan ju alltid sitta kvara hära hehe ,
PUSSS!!!


jag som arg^


Kommentarer
Postat av: Karin

HAR VI PROV I ASTRONOMI PÅ TORSDAG?!?!:O

2009-02-24 @ 18:35:17
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0