I want to take care of my memories

GRATTIS TILL MIG! =D

Gårdagen började att vi  , jag , nathalie och jessica snurraade runt vid balder o fattade inte vart vi skulle sen så löste det sig och vi var några stycken hos sebbe och gjorde inte
 så mycket sedan kom sofia och vi for till en lägeenhet på atorp ett tag och forsatte
med att inte göra så mycket haha. Sedan blev det nå särt men jaja orkar som inte=D
Slutade sedan med att vi åkte bil till lund där mami sedan
hämtade mig , hon trodde alltså att jag skulle stiga upp klockan
 sex och följa min syster på hennes hoppkurs haha hände ju som inte. 
Blev fan glad för på tolvslaget när jag fyllde år så på rixfm 92,4 så spelades Alice Deejay - Better Off Alone !!!
hur ofta spelas den på radion?
Radiomusiken har blivit nå psyk som har börjat spela typ annan
musik än jävla radiohits eller vad man nu ska kalla skiten .
Sov iaf till typ nio då jag skulle väcka pappa och efter det så låg jag
enligt mig sjäv vaken till tio som klockan var nästa gång jag kollade
på den men jag tror faktiskt på riktigt att jag somnade om men sak samma ;D
Har förresten inte berättat  om när ulrika fick sitt
 utbrott i stallet i torsdags före vi skulle hoppa.
Hon började ba BRAAAAAAAAINNNSTOORMMM WAAAOOOO!!!!!!
hahaha jag och jessica kollade bara på varandra som om hon var
 dum i huvudet och hon dog av skratt haha det var fan värre än i byske haha....
NU ska jag snart göra mig klar för att fara till stallet sedan så
skynda mig hem och duscha o fixa sedan kmr mina släktingar hiihi , jag fylll ju som 16 idag. SKoter säger jag endast.
Efter det så måste jag verkligen skriva klart uppsatsen
om kvasarer ( har iaf lärt mig vad det heter !!!!)
Vi ska sedan kunna en massa om det och berätta i grupper och förklara
vad det är för något på tisdag , då vi även har nått nationellt prov i svenska som vi även har på torsdag.
SAAAAAAAAAATAAAAAAAAAN nyss råkade jag då halverst rulla över min fot som jag hade under stolen , helvete så ont !!!!!!!
Aja nu ska jag inte spendera tid på att skriva skit och jag lägger in nå bilder sen ist , så ha det bra , PUSS!!!


Kommentarer
Postat av: jes

det är ju sånna bilder som är fina inte bara nå himla posar

OCH DU VAR JÄTTE SÖT

2009-02-01 @ 11:30:00
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0