All these words that I could never say I just let them slip away

For inte till skolan idag.
Hade väldigt väldigt ont i magen när jag vaknade och sedan
har jag vaknat en massa gånger och det kniper till så in i
helvete och det har tydligen varit skit kallt i mitt rum
 men jag tycker att det var ganska varmt så jag anar feber?!
Jamen skitsamma , det ordnar sig. LOV SNART JU !
Imorgon MÅSTE  jag till skolan , måste göra det där satans no.provet , förbannat.
Fattar då inte mkt men det får jag väl lov att försöka göra.
Så idag händer det nog inte mycket annat än att plugga och bara ta det lugnt.

Igår så började jag plugga no sedan så var jag snäll och följde mamma och handla
, köpte en hårfärg så efter vi varit på maxi så fick jag skjuts till sofia där jag färgade
håret på mig själv , bättre det än att någon annan gör det om det råkar bli dåligt haha.
Men det blev då bra iaf.
Sedan kom jimmy och vi for in till stan för att han skulle hämta nån förstärkare
, sedan till moröhallen där han och sofia åt , sedan gick turen till södra bergsbyn för att hälsa på min polle=)
När vi kommit till sofia senare så gjorde vi absolut ingenting utan
 jag for hem efter ett tag och det blev som ni kanske märker ingen promenad , blev lite sent=).


Hade förövrigt en sjuktäcklig dröm som jag verkligen trodde
 var verklig när jag vaknade så jag var lika förbannad som i drömmen då jag vaknade , skumt.
Inget mer att skriva nu för tilfället så tjing!
PUSS!!!



Påsk2007










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0