I will not tear up the wounds

Är så himla less less lessss.


Vakande i morse av paniken att jag hade försovit mig vilket inte var sant så
jag sov lite till och hoppade sedan i kläderna slängde upp håret i en tofs o tvärsminkade
 mig och skyndade mig sedan till bussen.
Skittråkig dag idag på skolan , en massa olika ämnen = kooooorta raster.
Tappade sedan ut min parfym ur påsen som jag snörde i böckerna i 
på morgonen , visste inte att den var där då jag kastade den sen ba splascchhhh  pang boooom! kuuuul.
Blir inget hoppande på ridhuset idag pga av ett förhinder som jag inte får veta .
Så istället får han vila idag , snöar så förbaskat mycket , så veckan början med en vilodag för yippie.
Själv ska jag då plugga inför spanskaprovet men vet som inte riktigt vad
som är värt att kunna , men det löser sig nog.
Annars vet jag inte riktigt om jag kmr hitta på något mer ikväll ,
 så någon kan ju höra av sig elr bara dyka upp hära om nån har lust.

NU är det så att det blir inget ammarnäs för mig på sportlovet
kom på att det var det nästa vecka.
Duktigt.
Så jag ska tydligen sitta hemma i skithålan skellefteå och ruttna
bort om inget annat händer förstås?
nämen jag kan ju alltid sova bort det hära lovet och låsa in mig i ett rum
med nerdragna persienner och ta mitt liv för vad det är , darrkkkneeeessss .
 Lite emo kanske , med det är så det är. Orkar som ingenting just nu känner jag.
Känner ibland att jag vill dra ner livet till botten , när jag ändå vet att det är på väg dit.
Fuck that!

Tjingeling , PUSS







Till endel saker är man medveten
om konsekvenserna före men tror inte
 att detta är något som involverar en själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0