People make their own choices even though they will repent




Goddag!
Dagen började med att jag gick till jessica där hon och linn var.
När de fixat och så gick vi till nordic light där vi skulle göra ett
studiebesök några tjejer ur  klassen och några andra.
Hade en jättefin lokal där med bubbelbad , bastu , ångbastu ,
 relaxavdelning och spa, skitfint!
Kan man hyra i ett dygn för 4000 kr! kanske skulle vara något men
det var dock ganska litet.
Efter det så gick jag amanda tilda karin jessica linn joanna och johanna till maxi och satt där i två timmar?!
Fikade och så tog vi bussen till skolan där vi fick veta att det inte
blir någon friluftsdagimorn = ingen skogövernatting , det suger , hatar när
man bestämmer saker och har peppat till det sen ba nej . Skitstörande.
Så vanligt skoldag imorgon! , börjar endå halv elva så ska väl inte
 klaga men ledig hade varit bra mycket bättre!
På skolan så satt jag linn och jessica mest vi datorerna , där vi kollade
 på allt från hundar till bilar , syftet med att vi satt vi datorerna från början
var att vi skulle göra klart vårat spel men det gjorde vi med.
Hahhaha niklas svar när han skulle säga en sport på M .... MUSHOCKEY! HAhahahhahHAH

När vi slutat tjugo i tre så hämtade jessicas syster oss och skjutsade
 hem mig , ska  plugga lite skoterkursgrejs för jag har ju provet klockan
sex till nio , så hinner nog inte göra så mycket mera än det för min andra
 vk bok måste också betas av.  Imorgon så vet jag inte när jag slutar med skulle iaf vara
med sofia då, får se vad vi hittar på.
HAhah idag kom peter ba jag lånade den dära
snöbilden , jag och jessica såg då ut som två frågetecknen då?
Han ba de som var på skolans systemkameran , HAHAHAH det var
alltså bilder som jessica glömt att tabort från kameran , bilder då
 jag tex. kröp i trappen , kastade snö , posebilder
på mig och jessica , även amanda och bilder då jag typ hängde över
 ett räcke med ena benet och såg så  lite sådär ... ja ut. HAHAH
Bilderna var från i tisdags och bilden ovanför är därifrån.
BIlderna nedan är från vårt spel! hihi

jag,eva,peterl, lasse & peterc

Inget mer intressant att skriva så hej på dig! PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0