23.55

Alla♥sdag blev bara toppen!
Började med att jag vaknade upp och möts av ett otroligt bra väder som oftast bara är i fjällen ,
så jag och sofia gick ut en sväng och pratade sedan degade vi hos henne sedan blev det dressyrkurs för marianne para mi .
Gick jättebra! Yippie är bäst.
Hoppas att det går lika bra imorgon så jag får vara på toppenbra humör ännu en dag.
Sedan så blev det tillbaka med yippie till stallet och sedan fixa där sen hem och hoppa in i duschen , göra mig klar sedan dra till sofia där linn jessica sofia och nathalie var.
Kvällen fick sitt slut ganska fort osen ja, linn följde hit sen kom hennes pappa och nu ska jag snart sussa i min jävla ensamhet och ska upp HALV SEX , HALV SEX GOTT FOLK  05.30!!!!!!!!!!!!! FY
men sov gott och hoppas eran alla hjärtans dag blev romantiskare än min haha.
sängen snart , PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0