Love is what we all search for

Sitter på skolan nu har lunch och planerar vad vi ska hitta på i helgen .
Blir nog skoter och bara chilla , basta och ta det lugnt i råååneå
som ligger typ en mil norr om luleå.
Åker dit på Torsdag eftermiddag och kommer troligtvis hem
 Söndag , är ju även ledig måndag!

Svenskanationella gick då bara bra , fast man vet ju
ändå aldrig vad det tycker , med det var då
läsförståelse iaf.
Efter skolan så ska jag ner på stan med linn och sedan
 till mormor o kolla en receptsak som  vi ska ha till hkn imorgon.
Sedan ikväll ska min syster rida yippie så jag har en ledigfrån
 stallet och vet då inte vad jag ska hitta på!
Inget mer att skriva nu ska prata vidare om helgen , PUSSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0