I taking a road trip just to forget you

Hejhoppsan 

Dagen började med att vi hade en mattelektion på skolan sedan idrott där det var skridskor
, men jag körde då med skor ett tag , får så jävla ont i mina knölar som sticker ut
som extra tår på sidan , någon mer än jag som har helt missbildade fötter?!?!?!? hatar fötter.
Efter det så satt jag och nathalie i cafeét , vi åt då pizza från viking hehe , jag och jessica sa
senast igår att nu får det vara nog men icket det , vi drack dricka en timme senare .
Sedan så hände det ju såklart en olycka i cafeét också... jag skulle ta ut den
där jäkla kladdkakan och brände mitt finger .. nu håller det då på att bli en blåsa kuuul .
Sedan så trixade vi med magneter och såg lite av en film på no.n men då sov jag nog.
 Vi fick även besök på hkn av en från konsumentrådgivingen som snackade om
reklam och dess påverkan på oss och lite om sådant.
 Var en mycket lugn dag idag , men det blir då annars imorgon då jag har noprov i astronomi..
Slutade just innan fyra då gick jag nathalie och jessica ner på stan och
kollade runt lite , träffade emil också och sedan for vi hem.
Emil: Stora örhängen...
Nathalie: hehe ja
Emil: Så du gillar stora saker.
HAHHAHAah så sant som sagt!!

Idag ska jag plugga lite astronomi som inte alls är intressant , sedan blir det
 att gå ut med jessica och nathalie på en promenad när jessica kommit hem från stallet , sofia ska nog också med. Annars vet  jag då inte vad som händer , brukar inte bli att
man hittar på så mycket mer när man kommer hem vid denna tid.
  Igår så var det då fettisdagen , jag undrar verkligen
 om man säger Fet tisdag eller Fettis dag ?
Hahaha har alltid undrat , men eftersom det är på en tisdag så borde det vara fet tisdag , men jag fattar inte heller varför den finns? nått i historian eller?
Så jag fick då en semla igår efter middagen , haatar grädde börjar då må illa , fick dåligt samvete och gick till jessica där sofia var och de satt och skrev om mig på klassbloggen porrhammar så jag fick ligga i sängen haha.
Ulrika kommer sedan in i rummet och frågar om jag vill ha en semla , jag börjar då må illa bara utav av tanken så jag tackar nej. 
Sedan gick vi en promenad och efter det blev det stallet och hoppa lite på ridhuset
 men det var som lite markarbete  mer än det var hoppning.
 Kom hem ganska sent så det blev sängen nästan direkt.
Det var ungeför vad som hände igår haha eller ja detaljer ska
 vi väl undvika... typ som vad som vad som hände i jaja vi skulle
 ju undvika detaljer på dagen så vi skit ire haha=)'

Eftersom det inte tråkigt nog blir nå fjällen för mig på sportlovet så ska
jag dit v11 istället  och förhoppningsvis v12 också!
Är sugen som fan på att åka snowboard och köra skoter!
NU tog jag då en paus i detta inlägg och gick och åt ,
jag åt nog mer rödbetor än pyttipanna haha..

Men nu slutskrivit! PUSS!
emma är bäst

Kommentarer
Postat av: n

HE-HE-HE-HE jätte kul....

2009-02-26 @ 12:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0