I should've known we'd never get far

Oh when I look back now
That summer seemed to last forever
And if I had the choice
Yeah, I'd always wanna be there
Those were the best days of my life




G
årdagen spenderades på atorp med sofia och nå folk.
Var trevligt! For dock hem tidigt för jag skulle upp tidigt för vi skulle
 tömköra yippie och få hjälp med nå skit med det sket sig för imorse
 fick då  inte mamma  tag i henne så då blev inte det av.

Har varit duktig och plockat upp lite på mitt rum denna morgonen
så ett tag har jag iaf varit vaken, hade skitäckliga drömmar inatt som
jag fortfarande trodde på när jag vaknade? så som att jag gick runt
med en massa flaskor i fickorna och hade varit på umeå open sedan
 fick vi skjuts hem av sofias föräldrar och en massa mer konstigheter haha
orkar som inte skriva allt ;)
Idag ska jag iaf snart till stallet och rida ut , synd bara att det inte är så
bra väder , har inte kollat termometern men jag tror inte det är så kallt ute men man vet aldrig.
När jag kommer hem har jag tänkt sova men det kommer inte bli av ska du se.
Och ikväll blire poker hehe säkrast att jag vinner annars
blir jag som är en jävulskt dåligt förlorare på dåligthumör.
Imorgon ska jag och nathaliesm-kvalet i Klutmark ,- skoter för er som inte visste.

Ha en trevlig lördag! PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0