Hold onto the ones you love, they're gone, within the twinkle of an eye



Godmorgon!
Vaknade runt omkring tio och smsade sofia men fick bara svaret , jag sooover.
hahahhah ingen förutom jag som kan stiga upp tidigt ??!??
Får se om det hinns hitta på något idag måste hinna
äta och allt innan jag far till stallet dit jag måste fara typ halv
fem för att hinna fixa allt och så=S 
Känner att helgdagarna är för få och för korta.
Jag slocknade då direkt igår när jag la mig i sängen
, sov hela natten  inatt , vaknade inte en enda gång!
Är typ ett under  haha , nämen hade då iaf ont i ryggen
 när jag vaknade men nån salva gjorde det bättre=)
Ska nog gå ut och gå eller nått snart om inget annat bättre dyker upp,
måste även röja lite på rummet , är egentligen pedant av mig men så ibland skenar det haha..
Känner att denna dag ska man ha någon vid sin sida men icket det inte ,
får blir något annat år eller årshundrande haha nått sådant verkar det som ja...
HA en bra alla♥dag! PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ögoninflammatiooonn

2009-02-14 @ 13:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0