Everyday seems to be the last

Sitter på no.n just nu och ska läsa på om en stjärnas resa bak i tiden
men fattar då inget så det kvittar vad jag gör.
Idag ska jag nog ner på stan en tväris om jag orkar eller om jessica
 nathalie
och linn kommer vara klara när detta grejs som de nu befinner
 sig tar slut och om dom ska på stan då , får ta och höra med dem.
Efter det så ska jag hem sedan snatar jag att jag ska åka med maja till
skoterkursen som vi även har ikväll , det är skitdrygt sitter typ bara och snackar
om saker som är självklara som man kan bara man är lite allmänbildad haha typ
hur det ser ut när det är en vak eller hur man smartast skottade tak förr i tiden ahah?
Ryggen är då rätt så bra nu faktiskt men hakar typ om jag sitter stilla länge , fuck den.
Efter detta så har vi bara hk kvar , där jag inte vet vad vi ska göra och efter det
så slutar vi omkring fyra brukar sluta lite tidigare men det vet jag som inte än=)

Nyss hörde då jag på andras prat om vad som händer
alla hjärtans dag som är nu på lördag , endel ska ha nå mysigt
 med deras pojkvänner och andra ska sitta hemma och vara ensam
haha fy för att vara ensam.
Själv ska jag då rida dressyr för Marianne Essen Söderberg som kommer
upp och håller kurs både lör&söndag.
Rider klockan sju till åtta på lördagkväll , kuuuuuuul .
Sedan såklart skittidigt på söndag , inte kul alls.
Hade kunnat fått vara tvärt om ist.
På dagen på allahjärtansdag vet jag inte vad som händer
men något måste man väl ska kunna hitta på=)
Men nu åter till skolarbetet eller så inte, PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaw bästa bloggen mattis :] :] :] :]

2009-02-11 @ 13:47:26
Postat av: Anonym

vi ska ju käka middag hos mig /sofia

2009-02-11 @ 19:20:07
URL: http://sofiakemp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0