Don't know why I'm still searching

For hem från skolan idag eller rättare sagt blev skjutsad till vårcentralen.
Jag som har haft ont i ryggen sen den knäcktes till när jag skottade i söndags hade ju som vanligt ont i dag men på bilden började jag bli yr o få ont i huvudet typ feberyra sen började de
t komma ett tryck över bröstet och jag kunde verkligen inte ta ett djupt
andetag och paniken gjorde att jag började kallsvettas och blev spyfärdig ,
  det kändes hela tiden som om någon hade slagit mig hårt i bröstet , skitläskigt
att inte kunna ta ett andetag och känna hur luften far ner i lungorna utan att det ist bara kommer upp . 
På vårdcentralen sa dom iaf att det nog inte var någon fara men
dom trodde att det nån  kota i ryggraden som hade hoppat/tryckts ur led och då kan
 smärta gå ut i bröstkorgen .
Jävla helvete att det alltid ska skita sig med någonting , fan.

Ska nog ut o rida idag iaf , hahah faller jag av kmr jag förmodligen
 att bryta nåttt , miiiiiinst , har fan inte turen på min sida känner jag. fuuuuuuuuuuuck.
Allt känns då bara hopplöst orkar ingenting , allt blir bara
skit i slutändan ändå men jaja lev livet eller nått?

Har då sett taxi2 idag och sovit.
Det är det enda jag har gjort och sorterat bilder på datorn , hade då typ fyra likadana bilder hah.

Orkar inte skriva .'
Tjingeling puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0