Antoher day to go throw

Goddag!
Imorse så började dagen med att jag klev upp och duschade håret
sedan på med täckbyxor osv , sedan for jag till stallet och tvärsläppa ut
fem hästar sedan så fick jag skjuts av mamma till skolan där det skulle
börjas med skridskor men ist blev det något inomhus för några
där i bland jag , vi gjorde som typ nog kan klassas som lek? hhah var bara tokigt!
Efter det så hade vi musik sedan svenska lunch so matte och nu no.
Sitter här med nathalie , emilia , runa , linn och jessica och snackar om
 nå psyk här inne fast mest bloggar hhah.
Efter skolan ska jag till stallet och rida min kära häst.
Igår ringde då min mamma ba hoppsadlen är stulen och jag hann
då bli förbannad men det visade sig att ett scabrak bara
låt över den, tur att man har en syster som är ett snille , not.

Nu blir det att kolla lite om alkohol och sådant
skit , asså till min uppsats haha inget annat ;)
PUSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0