All these words that I could never say

Vaknade runt halv två idag , igår så träffade jag även jessica fredde och hanna som kom
 förbi och sa hej en tväris , sedan så drygade jag här , efter det så soooooooov jag.
HAr så förbannat ont i ryggen hade det redan innan jag skottade
 hela infarten med en jävlamassa snö men då knakade det till i
ryggen och nu är gör det helvetes ont i den..
Men det går nog över snart kan man iaf hoppas på!
MIn syster vill rida yippie idag så hon gjorde det och jag fick en ledig
stalldag , men det sög för att jag har ändå ingenting att göra idag eller hinner nog
inte ens hitta på något att göra för klockan sex så har jag skoterkurs fram till ca nio tiden .
Efter det så kommer jag nog göra en tidig kväll tror jag och hoppas att min rygg blir bra.Men ni får ha det bra pusss!! 







 









Love will hurt you in one way or another

Kommentarer
Postat av: jessica

jag råkade tabort dig på msn HAHA

2009-02-09 @ 21:33:14
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0