A thousand miles between us now

Morning people!

Bara att vakna och se framemot en uppsatsskrivning!
Kommer nog att gå skit för jag kommer att ta in det så kallade "dataspråket" haha jamen vi får väl se hur det går.
Har laddat upp med lite godis och en stooor Loka smultroncitron.
Efter skolan är över så ska jag ner på stan o kolla på
 jeans tror jag , om jag orkar rättare sagt annars vet jag inte
vad som händer idag eller justja ska ju till stallet någongång vid middagstid mer vet jag inte.
Är ju fan ledig imorn och på måndag! weey!
Men nu ska jag ta och dricka upp mitt te som säkert redan kommer ha kallnad ordentligt!
Tjingeling! PUSSSSS!!

<sate så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0