22.31

Sitter och svettas i skoterkläder nu...
men jag klarade provet! hade bara ett fel, och det handlade om barn hehe
men jag trodde då att barn skulle sitta framför en på skotern för jag åkte så då jag var liten men
så var det ju inte på grund av barnets säkerhet men ja.. hehe
Körde fyrhjuling också hahaha fan kul.
Efter vi fått veta att vi var godkända så hämtade uffe , majaspappa
oss och skjutsade mig  till sofia där också amanda var , de sjöng då så att jag fick rysningar hihi.
Vi tittade på tv , pratade , dog av skratt och åååt.... glass.
Nu så ska jag städa hehe inte roligt alls och sedan sova i ensamheten ist för i skogen ,
Någon kan ju dyka upp och sova med mig tycker jag?

Glömde att skriva i tidigare inlägg att det sprang runt hundar
 överallt på nordic light och en var så himla söt , de var en
svart dvärgspets som var söt , hårig och ilsken , precis som jag vill ha det! haha  
Sen hade den nog för korta ben och hade väldigt kraftig hårväxt! 
Jag vill fan ha en sådan eller en dvärgpinscher eller en rottweiler eller en amstaff !!!!!

dvärgspets fast men långa ben och orange>

Här bjuds det på lite bilder från idag!
Sussa sött inatt , PUSS!!!






Jag förtränger bort saker och låtsas som
om allt bara var en dröm


Kommentarer
Postat av: Marre

Hörru palten! Jag har kommit fram till att jag och du (Jessica om hon vill) ska dra upp och hoppa på tisdag, visst då? ;)

2009-02-19 @ 16:54:55
URL: http://prima.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att jag var fräsch...

2009-02-24 @ 10:52:53
URL: http://amandaabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0