22.11

Hittade min plånbok idag eller mamma gjorde hiihi,
låg ute på inglasningen , frågan är ju hur den hamnat dära?
menmen nu är den back iaf!

Håller på att plugga fyfan säger jag bara fyyyyy går då
 inge bra och det är skit mycket vi ska kunna och som jag även
 måste lära mig till imorgon? inte roligt alls.
Men det går som det går!
HAr även ett ogjort noprov som jag nog kommer måste göra.
Detta har jag klart för mig i veckan iaf:

Måndag: Soprov

Tisdag: Plugg skoterkortet

Onsdag: Uppkörning och prov skoterkortet + övernattnig i SKOGEN UTOMHUS med skolan'

Torsdag: LEDIG

Så har inte så himla mycket planerat i veckan gillar ändå inte att planera, men hästen
 ska ju hinnas med de flesta dagar när inte mamma är på rid humör haha=)
NU ska jag då plugga vidare och plåga mig själv!
HA det bättre än mig!
PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0