22.07

Utmaning!

Jag har nu blivit utmanad av Sussie

Utmaningen:

1. Gå in i mappen mina bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade


Jag och Fragancia , min och jessicas förra häst.
Var på en klubbtävling , det här var i mars 2007.
Minns att hon gick jättebra!
Hon köptes i februari 2008 av sussie pga av att både jag
också jessica köpte varsin egen häst och det blev helt enkelt för mycket med en och en halv.
Hon står fortfarande kvar i samma stall som när vi ägde henne och där vi nu har våra hästar.

Jag utmanar nu ;  DIG

Kommentarer
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-12 @ 11:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0