21.04

Idag så har jag hunnit vara på stan en tväris och bara kollat lite sedan
 så väntat på nathalie , linn och jessica där men tillslut så var jag tvungen
 att ta bussen hem för att hinna hämta mina böcker tills anette(majas mamma) skulle hämta mig.
Just som jag stigit på bussen och den börjat köra så
 ringer jessica och frågar vart jag är haha lyckat.
När jag kom hem så kom anette nästan direkt sen så for vi
hem till dem i bergsbyn och hämtade maja sen till skoterkursen
 , som var dryg som vanligt .
Provade såna dära fylleglasögonen som när man har på sig de
ska det vara som om man har 0,7 i promille men jaja ;P ,
ska tydligen vara vetenskapligt bevisat och sån skit  , de kostar då 12.000kr.
Så det boprde ju stämma men jag vet som inte ;)
 
, svårt att gå rakt var det då men rätt så snabbt kom man på att det
var bara att hålla allt mera till höger så var det rakt hiihi.
Efter det var slut så skjutsade jag och mamma hem maja sedan så bar det
 hemåt och nu sitter jag här och ska nog plugga lite no
, prov på fredag om något jag inte fattar någonting av haha....

Men tjing på er! PUSSS!!


min lillasyster och jag för Xantal år sedan


Kommentarer
Postat av: Sussie

HAHAHAHAHAHA snygg bild:P

2009-02-11 @ 22:09:50
URL: http://susannakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0