18.38

Sitter vid bordet vid tv och pluggar spanska.
Hittar bara fler och fler saker som ska komma på provet haha.
Så imorgon är det alltså spanskaprov,
Onsdag ska jag till umeå och kolla min käke ännu en gång om den där käkregleringsaken som får käken att slappna av på natten har hjälpt , har ju som använt den mycket (senaste veckan iaf hehe)
torsdag ska jag göra provet som jag missat på no.n och sen är det som sagt sportlov nästa vecka!
Fick även reda på att onsdag den 25 mars så ska vi sova ute i skogen hehe och dagen efter är vi lediga (torsdagen) och även fredagen! himla skönt med lång helg!

Ska nog sätta mig framför tvn nu ett tag kanske,
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0