16.53

Igår så gick jag och mötte emil sedan så mötte
 vi nathalie och jessica där vi inte gjorde så mycket
 typ dansade o sjöng hahahaHHAHA? Sofia kom
också ,  sen så for emil och vi resterande satt typ och pratade och så sen for jag hem=)

BAra en vanligt onsag i skolan eller det blev inget cafe
 sittande för mig och nathalie eftersom eva fritidsledaren
var sjuk, det sög ju men vi slapp iaf gympan.
Har varit förbannad på allt och alla hela dagen är fortfarande riktigt jävla förbannad .
Vilka jävlar som tror att dom kan tvinga mig till
fjällen fyfan säger jag bara fyfan.
NU blev jag på skit dåligt humör bara jag tänker på det .
Skoterkurs ikväll då ,  ska åka dit med maja och hennes mamma då hon
också ska gå samma kurs som mig.
Den skulle tydligen hålla på från 18.-21.00 känns himla drygt!
Sedan blir det och fara och köpa dricka osv till
 nationella provet imorgon , uppsatsskrivining hehe...........
Det är vad som händer för mig idag , Inget mer att säga om det så tjingeling , PUSS!!



ammarnäs^

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag vill också komma på sång-och-dans-kväll hos jessica vafan! ;)

2009-02-04 @ 18:13:56
URL: http://prima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0