16.38

Kom hem för ett tag sedan och väntar på mamma som ska komma
hem och skjutsa mig till stallet.
När vi slutat skolan för dagen eller rättare sagt veckan , så hämtade pappa upp
mig men så råkade vi hamna i världens bilkö och stod i den ett bra tag för att
sedan fara till volvo och beställa nått , har då ingenaning om vad det var men.
Efter stallet har jag just nu ingenaning om vad jag ska göra , alla har som tagit sin
egna väg ikväll men det blir nog så att jag är med sofia.
Lägger ut bilder från den seriösa idrotten idag och andra schoool bilder hiihi. 
Ska byta om nu sedan fara snart ,
Ha en trevlig fredag PUSS!!!

 en cykel stod då på taket en dag haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0