14.30

Sitter och väntar på min släkt och jessica fast hon ingår ju som där .
Grattis till ulrika också=D!!!!!
Efter alla farit senare så ska vi far till stallet och släppa in
 hästarna och jag o jessica ska även ta och hoppa litegrann
 på banan . HAhha  nyss så suddade jag banan och ba va fan
 skrev jag banan för? Insåg att banan (gulasaken) och banan stavas lika HAhhahah...... skitkulhhehehe.
Ska nog snart ta på mig nå normala kläder iaf och lagom tills jag
har gjort det så har nog alla kommit , jag är inte snabb ibland.
Men hinner nog skriva lite ikväll för det blir att skriva lite på no.n idag
 så jag inte har så mycket att skriva imorgon!
Ha en skön söndag , enligt mig är söndag en värdelös dag heeelt oväsentlig . PUSSS!!!

+ NATHALIE


Kommentarer
Postat av: Sussie

haha Jessica ser ut som att hon har cancer på den där bilder!

2009-02-01 @ 16:07:07
URL: http://susannakristina.blogg.se/
Postat av: Jessica

HAHA sussie du är ju skadad!

2009-02-01 @ 18:05:33
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0