00.48

kom nyss in för ett tag sedan och ikväll så for jag först till sofia
och bara pratade och tittade på nått på tvn sedan så kom sandra , calle och vg .
 Så vi drog på max och några åt  där sedan  så fick vi ideén att åka madrass hahah...
Så på med kläder sedan bar det ut  , takhoppning osv hörde ju som också till hära haha.
Lite speciell madrass åkning skulle jag nog kunna säga , lite stor madrass också för den delen men bättre det.
Ser då ut som en dränkt anka nu , all snö som jag har
haft i ansiktet , ögonbrynen , ögonfransarna , håret  , på kläderna
eller överallt rättare sagt  , den har iaf smält nu ,så nu är jag helvetes blöt!

Aja är ju ledig imorgon så ännu en dag att hitta på något på.
Ska iaf till stallet imorgon tidigt , det är väl så långt jag kommit med
min planering , tycker fan inte om planering kommer oftast bara upp bättre alternativ i efterhand då ;)
Sovgott nu , PUSSS!!

Kommentarer
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-09 @ 13:23:07
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0