00.47

Gick inge vidare att rida dressyr på Yippie idag , han som inte blivit riktigt dressyr riden på en vecka typ var bara pigg och okoncentrerad så jag orkade inte tjaffsa så mkt med honom för då blir han bara  jobbig haha så jag red igenom lite delar  ur några  program sedan ställde mamma upp en liten parallell oxer som jag rullade lite på haha snyggt kan det då inte ha varit , hoppa i dressyrsadel jaja ;)
Imorgon blir dett att smörja upp sakerna , packa drejer och även duscha hästen för han har äcklig päls nu efter han varit rakad.  Manen måste nog tunnas ut lite också är kort och ganska tjock nu vilket gör det skit jobbigt att knoppa så den får nog sig en omgång.

Hoppade in i duschen direkt när jag kom hem vid elva tiden så jag har bara suttit här och  drygat och kollat runt på hästannonser  som vanligt . var faktiskt roligt den där tiden man satt och letade hästar att fara och kolla på men nu har jag ju min poa så nu kollar jag bara för skojs skull eller egentligen är det nog en vana haha;)

Ska nog snart ta och sätta på en film som jag kan fördröja denna kväll med men när jag säger så brukar det bli i slutändan att jag lägger mig för att sova haha.
jamen nu ska jag lämna denna dumma elektronik sak , tjingeling PUSS!!


Jag och Wambo
Sommaren 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0