Let's have some fun, this beat is sick I wanna take a ride on your disco stick

Baaaack in town hehe.

Kom hem igår kväll vid halv tio tror jag det var sen träffade jag sofia och nils en stund sedan gick jag till jessica och umgicks med hon linn och nathalie . Man har ju som saknat människorna.
Dagarna i fjällen har varit underbara , vädret var bra varenda dag , skitvarmt och just över 15 grader varje dag förutom en då det var lite kallare och nej jag har inte blivit brun är typ röd i fejjan och vit på resten av kroppen haha snyggt.
 Har mest kört skoter dagarna in och ut men även åkt lite i backen men det sög fast så mkt dära så det var inte så kul.  Kunde ha stannat till torsdag alt fredag men jag har lite grejs som ska fixas innan tävlingen på lördag och sen måste jag träna lite program hehe.
Idag blir det att rida ut med jessica när hon nu har tänkt vakna .
Jag måste nog även packa upp mina kläder vilket känns joooobbbigt för jag har
även stökigt som aldirg förr.
Slänger in nå bilder nu men bättre  lär väl komma för detta är bara
kassa mobilbilder .
PUSS!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0