Still I'm dying with every step I take But I don't look back and it hurts with every heartbeat

I dag så började det med att jag steg upp och gick till sofia drog upp henne och drog med henne på en lång promenad till stallet i bergsbyn och sedan fick vi skjuts av hennes pappa hem i mooonstret haha.
Har även  varit  hos jessica som är tröttare än vanligt  hihi.
Ikväll ska jag och trääna lite dressyr med hästen på ridhuset så jag har någon chans att prestera bra på lördag hehe.
 Igår så for först i bil med någon o hämtade nå grejer i gummark sedan till emil där det bara kom mer och mer folk .
Sedan for jag o linnn vid typ elva , var inte så nice att vara nästan intill själv som var nykter haha.
Jamensi nu har jag inte mycket mer att skria så pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0