Nothing is more beautiful than to be found

Sitter man här igen då.
Dagen har inte börjat bra precis.

-Man ser inte vad jag har för golv för det ligger på så mycket kläder där.
-Hårtorken är borta.
-Det var iskallt i mitt rum.
-Min väskas dragkedja vill  inte funka.
-Jag har ont om tid att hinna städa , packa , stallet osv.
-Jag kan inget av Hkprovet.
-Jag är trööööött


Kul nej.
Ska iaf snart åka med pappa till skolan hehe han ska då upp till fjällen idag sen far vi upp imorgon
jag mamma emma och en kompis till henne .
Ihelgen kommer jag inte ens få sova i mitt ege rum dära , det ska mina tremeningar från stockholm bo i hehe.
MIn syster har ju som sagt med sig en kompis också , så soffan lär väl bli min sovplats.
Lär ju inte bli på bättre humör .
Hahaha lite komiskt att mitt senaste inlägg skrev jag att jag var glad för nått som jag inte visste och
nu över en natts sömn är jag galen .
Måste packa kläder till idrotten nu !
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0