Nobody knows where ,nobody knows when ,no one knows who

Godmorgon!
Har slängt på mig nå kläder sedan bär det iväg till skolan om ett tag .
HAr matte först sedan teaterföreställning och efter det minns jag inte vad han sa att vi skulle göra men antar att det blir vanliga lektioner (?)
Ska iaf direkt till stallet efter skolan och fixa lite grejer inför helgen typ som att smörja  och kolla så att allt som jag ska ha med mig är tvättat osv. Efter det blir det nog hem och äta om jag hinner och ta med mig lite saker hemifrån sedan fara till ridhuset och träna lite program , är ju som ett par program att få in i huvudet.
Kommer att tävla Lb.3 och La.4lördagen och La.3 söndagen och detta är regionala klasser.
Nämen nu ska jag ta och ringa jessica o höra vad hon håller på med.
TJING!


Bus Amadeus ↓  hopptävling på Fredag

Yippie Malais ↓  Dressyrtävling Vännäs Lör+Söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0