Let's play a game, let's pretend for a second you dont know who I am and what I do, lets just put it to the side.



Sitter här nu och väntar på skjuts till stan av mamma som inte kan skjutsa oss just nu av
en anledning haha party.
Igår så for jag och jossan först till jesica och umgicks med henne linn och nathalie .
Vi gjorde då ingenting alls och det luktade fisk så in i helvete , våra mammor hade ju värsta partyt i
köket haha. Sen så for då jessica linn och nathalie till renström så jag och jossan gick till sofia där hon och
hanna var så vi började då gå till stan(?) men efter typ hundra meter ångrade jag mig så vi for hem till mig och såg nå filmer men hanna och sofia for då till stan. Sen senare så kom då hanna hit och sov. Nu sitter  jossan och hanna och tvnördar och jag nördar här , nördigt hehe.
Ska kolla om man kan skjutsa nu hehe.
PUSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0