I was there for you and you were there for me, please remember our time together, when time was yours and mine

Vaknade för ett tag sedan och har ingenaning om vad jag ska göra , känner mig helt jävla rastlös och typ tröttt.
Skulle lätt kunna ligga och vrida mig i sängen hela dagen , no problems .
Men nu ska vi vara sånna , jag får ta och hitta på något att göra men söndagar är söndagar och då slutar det ofta med att man inte gör ett piss utan sitter typ hemma haha , inte roligt alls.
Hade jag haft lust och inte varit så förbannat  rastlös hade jag kunnat se film men jag hatar att göra det själv , är inte mysigt nånstans haha. Jamen nu orkar jag inte ens sitta vid datorn nå mer , finns inget roligt här.
Pessimistisk människa jag är just nu haha.
PUSS!!!




Wonderful but sad
Happy but down
Loved but hated
Controlled but know nothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0