I have tried to forget everything about you , it is just impossible , i have even tried to waSH away the pain , it does not work so good

Blev att vara hemma igen .. hade ont i huvudet och är förkyld som nå jag vet inte vad.
Idag ska jag hinna med att skriva klart en svenska uppsats om Torgny Lindgren , läsa lite hk ,
läsa om andra vk och även färga mitt hår om jag hinner eller orkar rättare sagt.
Måste även till stallet om nå timmar för då kmr veterinären och ska kolla hans tänder om det behöver raspas
och vacinera honom så fram tills dess får jag väl gå och lägga mig ett tag till , känner mig helt död vilket jag gjort i nån vecka nu ,  känns ba som jag skulle kunns gå och lägga mig för att aldrig vakna upp igen , ungefär så trött känner jag mig eller död är nog en närmare beskrivning på hur trött jag känner mig.
Just nu så sitter jag och kollar lite kandarträns , för jag ska ju som börja skritta in min häst på det iaf och se hur det går så nu måste jag ju ha ett träns! Är rätt så less på vitfodrade träns så jag vill bara ett svartfodrat med bred  nosgrimma och rundsytt , tänk yippie ett sådant sen med ett 4raders Os-pannband  
Skulle bli sjukt snyggt! Så är det någon som vet ett snyggt svart rundsytt kandar så Tell me !
NU ska jag fortsätta med att dreggla över snygga dressyrhästar!
PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0